|
Výpis hmotností vozů potvrzuje podezření mnohých. Toyota se do první řady dostala s nejlehčími auty. Zdaleka nejtěžší jsou obě BMW.
Od váhy vozu je třeba odečíst 612 kilo, což by měla být hmotnost auta s jezdcem (605 kg) plus rezerva (7 kg). To se dělí spotřebou na kolo. V Bahrajnu asi 2,66 kilo. Výsledek je v posledním sloupci tabulky a ukazuje, v kolikátém kole přibližně pojede jezdec k první zastávce. Podle dolního boxu pak můžete odhadnout, kdo pojede jakou strategii.
| |
|
Jezdec |
Tým |
kg |
zásoba/kola |
| 1. |
 |
Jarno Trulli |
Toyota |
648.5 |
13 |
| 2. |
 |
Timo Glock |
Toyota |
643.0 |
11 |
| 3. |
 |
Sebastian Vettel |
Red Bull-Renault |
659.0 |
17 |
| 4. |
 |
Jenson Button |
Brawn-Mercedes |
652.5 |
15 |
| 5. |
 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
652.5 |
15 |
| 6. |
 |
Rubens Barrichello |
Brawn-Mercedes |
649.0 |
13 |
| 7. |
 |
Fernando Alonso |
Renault |
650.5 |
14 |
| 8. |
 |
Felipe Massa |
Ferrari |
664.5 |
19 |
| 9. |
 |
Nico Rosberg |
Williams-Toyota |
670.5 |
21 |
| 10. |
 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
671.5 |
22 |
| 11. |
 |
Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
678.5 |
25 |
| 12. |
 |
Kazuki Nakajima |
Williams-Toyota |
680.9 |
25 |
| 13. |
 |
Robert Kubica |
BMW-Sauber |
698.6 |
32 |
| 14. |
 |
Nick Heidfeld |
BMW-Sauber |
696.3 |
31 |
| 15. |
 |
Nelson Piquet |
Renault |
677.6 |
24 |
| 16. |
 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
679.0 |
25 |
| 17. |
 |
Sébastien Buemi |
Toro Rosso-Ferrari |
678.5 |
25 |
| 18. |
 |
Giancarlo Fisichella |
Force India-Mercedes |
652.0 |
15 |
| 19. |
 |
Mark Webber |
Red Bull-Renault |
656.0 |
16 |
| 20. |
 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso-Ferrari |
667.5 |
20 |
Základní čísla
| Počet kol |
57 |
| Délka okruhu |
5 412 m |
| Délka závodu |
308,238 km |
| Zpomalení kvůli palivu |
10kg=0,38s |
| Spotřeba |
1 kolo=2,66kg |
| Strategie zastávek: |
|
| Na jednu |
27. – 33. kolo |
| Na dvě |
12. – 15. a 33. – 37. kolo |
| Na tři |
6. – 12. a 20. – 27. a 37. – 45. kolo |
|